Saturday 28 May 2011

Β. Παντελίκιζη: Θέμα αισθητικής


Παρατηρώντας στη γειτονιά μου διάφορες εργασίες που γίνονται στον κήπο που βρίσκεται το άγαλμα του Ιπποκράτη (παλιό Ανθόκηπο), έχω κάποιες απορίες που αφορούν στην αισθητική και στην λειτουργικότητα.
Ακριβώς δίπλα στον αρχαιολογικό χώρο "ΘΕΡΜΕΣ" με μεγάλη μου έκπληξη αντίκρισα στο κτίριο που γειτονεύει με τις "ΘΕΡΜΕΣ" πάρα πολλά διαφορετικά χρώματα, που δεν δένουν με το περιβάλλον και την αισθητική του χώρου.
Μεγάλα δέντρα και θάμνοι που είχαν φυτευτεί πριν πολλά χρόνια και ήταν κοντά στο κτίριο που ανέφερα πιο πάνω, ΚΟΠΗΚΑΝ.
Κόπηκαν και έχουν καλυφθεί οι κομμένοι κορμοί, με χώμα, διακοσμητικά βότσαλα και διακοσμητικά αντικείμενα, για να μην φαίνονται και προφανώς προκαλούν.
Οι ερωτήσεις μου είναι απλές:
α) Η Αρχαιολογία είναι ενήμερη; Εχει δοθεί άδεια;
β) Ποια Υπηρεσία του Δήμου είναι υπεύθυνη για τις χρωματικές αλλαγές; Εχουν εγκρίνει τέτοιες αλλαγές στα χρώματα, έχουν εγκρίνει αυτό το... χρωματικό αποτέλεσμα;
γ) Ποια Υπηρεσία του Δήμου έκοψε τα δέντρα; (γιατί κάποιοι γείτονες, είδαν υπαλλήλους του Δήμου να κάνουν αυτές τις ενέργειες).
Ποιος έδωσε την εντολή;
Θα μπορούσα να μην γράψω τίποτα και απλά να καταχωρούσα φωτογραφίες για αυτό που περιγράφω.
Δεν είναι όμως δουλειά μου, δεν είμαι ούτε φωτογράφος ούτε δημοσιογράφος.
Είμαι όμως πολίτης που ενδιαφέρεται για την αισθητική του νησιού, την προβολή του, την επιχειρηματική δραστηριότητα και ανάπτυξή του (δεν είμαι αντίθετη στην επιχειρηματική δραστηριότητα όντας κι εγώ ελεύθερη επαγγελματίας), όμως είμαι σίγουρη ότι τέτοιες ενέργειες δεν προάγουν την επιχειρηματικότητα, δεν είναι προς όφελος της οικονομίας του νησιού και φυσικά του κάθε επιχειρηματία.
Για όλα αυτά λοιπόν (και δεν είναι μόνο αυτά) υπάρχει ευθύνη.
Πώς όμως επιμερίζεται αυτή η ευθύνη;
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Παντελίκιζη Βάσω

No comments: