Tuesday 10 August 2010

Μαίρη Τριανταφυλλοπούλου και Μαρία Σκουφετζή υποψήφιες με τη «Δύναμη Αλλαγής»



Την υποψηφιότητα της νέας φιλολόγου κ. Μαρίας Σκουφεζή από την Αντιμάχεια, ανακοίνωσε ο Δήμαρχος κ. Κυρίτσης, με την ευκαιρία της επίσκεψής του στο Μαστιχάρι το Σάββατο 7/8, κατά τη διάρκεια της γιορτής του κρασιού.
Επίσης τη Δευτέρα 9/8, παρουσιάζοντας το έργο των νέων σφαγείων στους δημοσιογράφους, ανακοίνωσε και την υποψηφιότητα της κ. Μαίρης Τριανταφυλλοπούλου, οινοποιού από το Ασφενδιού.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ
ΝΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
• Μ. Τριανταφυλλοπούλου: Ευχαριστώ τον Δήμαρχο κ. Κυρίτση για την ευκαιρία που μου δίνει να ασχοληθώ μέσα από τις νέες δομές της Τ.Α. για την προαγωγή του πρωτογενή τομέα. Κύριο μέλημά μου θα είναι μέσα από τη συμμετοχή μου στα δημοτικά όργανα να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις, τη γνώση και την εμπειρία, στην ανάπτυξη του ανταγωνιστικού πρωτογενή τομέα στην Κω.
• Μ. Σκουφετζή του Αναστασίου: Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι ενεργά με την πολιτική σε διάφορες μορφές της. Έτσι κατά τα φοιτητικά μου χρόνια υπήρξα ενεργό μέλος της ΠΑΣΠ φιλολογικού Ιωαννίνων και κατά τα τελευταία τρία αναπληρώτρια γραμματέας της Τ.Ο. ΠΑΣΟΚ δήμου Ηρακλειδών.
Η ενασχόλησή μου, από την αρχή, είχε σκοπό την προσφορά στον τόπο μου και ουδέποτε στόχευε σε προσωπικά οφέλη.
Η μεγάλη αλλαγή που επέρχεται στην Τ.Α. δια του γνωστού πια νόμου "Καλλικράτης", δημιουργεί σε όλους μας μεγαλύτερες ευθύνες και ταυτόχρονα μεγαλύτερες προσδοκίες για την ανάπτυξη του τόπου μας.
Στην προσπάθεια αυτή, δεν πρέπει να απέχει κανείς μας. Για το λόγο αυτό, αποφάσισα να συμμετέχω στις προσεχείς δημοτικές εκλογές συστρατεύοντας τις δυνάμεις μου, με τον Δήμαρχο Κω κ. Γιώργο Κυρίτση και την παράταξη "ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ".
Ο λόγος της επιλογής μου, έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο κ. Κυρίτσης εκφράζει τις αρχές που επαγγέλλεται ο πρόεδρος του κινήματος και πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου αλλά και στην πίστη του για την επιτυχία του μεγάλου εγχειρήματος για ισχυρή Τ.Α.
Η στήριξη της κοινωνίας όχι μόνο στην προ των εκλογών περίοδο, αλλά η ουσιαστική συμμετοχή της μετά τις εκλογές σε όσα έχουμε ανάγκη να πετύχουμε ως τόπος, είναι καθοριστική για το μέλλον μας.
Ελπίζω σε μια πολιτισμένη προεκλογική περίοδο όπου τον πρώτο λόγο θα έχουν οι πολίτες και οι πολιτικές θέσεις.
Σκουφεζή Μαρία του Αναστασίου
Υποψήφια τοπική σύμβουλος Αντιμάχειας,
με την παράταξη "ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ"

No comments: