Thursday 14 April 2011

Κατηγορηματική δήλωση Κασσάρα ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΦΠΑ…Αν άλλαζε θα υπέβαλα παραίτηση!


Αφού διαβεβαιώσω τους συμπατριώτες μας ότι δεν έχω σκοπό να υπερψηφίσω τέτοια διάταξη, αν ποτέ έρθει για ψήφιση στη Βουλή, ακόμα και αν χρειασθεί να χάσω τη βουλευτική έδρα, έχω και εγώ το δικαίωμα, ως απλός πολίτης, να αναρωτηθώ για ποιους λόγους κάποιοι συντηρούν αυτό το νοσηρό κλίμα της αβεβαιότητας.
Ποιους εξυπηρετεί να είναι, χωρίς λόγο, σε αναστάτωση οι επιχειρηματίες των νησιών; Με αυτόν τον τρόπο υπηρετούν την ανάπτυξη του τόπου μας;
Όλοι αυτοί βεβαίως σκοπίμως αγνοούν ότι αυτή η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, παρά το τεράστιο δημοσιονομικό πρόβλημα που κληρονόμησε από τη Ν.Δ., όχι μόνον δεν κατήργησε και δεν πρόκειται να καταργήσει τους μειωμένους συντελεστές των νησιών μας, αλλά μείωσε τον ΦΠΑ στα ξενοδοχεία και τα καταλύματα στον χαμηλότερο συντελεστή σε όλη την Ελλάδα, κάνοντας ανταγωνιστικότερο, τον τουρισμό μας.
Τέλος για όσους ενοχλούνται που είμαι στη Βουλή, τους θυμίζω ότι είμαι εκεί γιατί 12.500 συμπατριώτες μας Δωδεκανήσιοι με τίμησαν με την ψήφο τους.

No comments: