Tuesday 19 April 2011

Απάντηση Τρούμπη προς Αλαχιώτη: ΠΩΣ ΑΠΟ «ΚΑΛΟΣ» ΕΓΙΝΑ «ΚΑΚΟΣ» ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΥΤΑΝΗΣ;…


Κύριε Διευθυντά,
Με έκπληξη ενημερώθηκα μέσω τρίτων για τις αναφορές στο πρόσωπο μου σε άρθρο του συναδέλφου κ. Αλαχιώτη. Είναι προφανές ότι δεν αντιστοιχεί στο "προσωπικό μου κοσμοείδωλο", η σκιαμαχία περί ερμηνειών και παρερμηνειών πράξεων και προσπαθειών αμφοτέρων. Οι προσπάθειες, τα κείμενα, τα γραπτά και οι αποφάσεις μένουν και είναι δημόσιες. άρα αξιολογήσιμες από τους ενδιαφερόμενους. Ο αναγνώστης δύναται να αξιολογήσει το κίνητρο, την ανιδιοτέλεια ή την ιδιοτέλεια όλων. Και να κρίνει!
Επίσης, δεν αντιστοιχεί στην "προσωπική αισθητική" μου η παράλειψη να ενημερωθεί κάποιος από το συγγραφέα για επερχόμενη δημόσια επίκριση, ακόμα κι όταν αυτή εγγίζει τα όρθια της ανοικειότητας, ώστε να είναι προετοιμασμένος να χειρισθεί την ψυχολογική, αν μη τι άλλο, επίπτωση από το άδικο και ανυπόστατο του χαρακτήρα της. Ώστε να αποφασίσει ο ίδιος εάν πρέπει να διαβάσει, να απαντήσει, ή ότι άλλο. Το μόνο που έχω να πω είναι, αν και δεν εκπλήσσομαι πλέον γνωρίζοντας ανθρώπους και πράγματα εκ των υστέρων, ότι είναι εντυπωσιακό το πώς επετεύχθη αυτή η μεταστροφή: πώς από «καλός» έγινα «κακός», τώρα που δεν είμαι πια πρύτανης. Περίεργο πράγμα! Είμαι όμως βέβαιος ότι εσείς ως γνώστης των καταστάσεων, της ιστορίας και των ανθρώπων, θα έχετε κάποιαν ερμηνεία...
Τέλος, για εμένα, όπως γνωρίζετε, η δημιουργία της Σχολής Επιστημών της Υγείας δεν είχε να προσφέρει τίποτα άλλο, στο όποιο επίπεδο, από την περαιτέρω ενίσχυση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής παρουσίας και ρόλου του Πανεπιστημίου μου στο ζωτικό του χώρο. Το σκεπτικό, οι αναφορές και η στόχευσή της, έχουν άλλωστε σαφέστατα περιγραφεί σε συνέντευξη μου, που είχατε την καλοσύνη να δημοσιεύσετε στην εφημερίδα σας. Τα περί υπόκρυφου σχεδίου διείσδυσης της ομοιοπαθητικής -όπως υποννοείται- είναι τουλάχιστον αστειότητες, για να μη χρησιμοποιήσω άλλη έκφραση, όταν οι αποφάσεις της Συγκλήτου ήταν σαφείς ως προς το μοντέλο στρατηγικής ανάπτυξης που πρότεινε. Μπορούν, άραγε, όλοι οι εύκολοι στην πέννα, να ισχυρισθούν το ίδιο;
Τι κρίμα!
Καλή Ανάσταση!
Α.Τρούμπης

No comments: