Saturday 17 December 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΣ κ. ΕΙΡΗΝΗΣ ΣΒΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΩΝ


Κύριε Ιωαννίδη,
Γνωρίζετε ότι η επιτροπή παραλαβής δικαιολογητικών και αξιολόγησης ατόμων με αναπηρία (όπως και σεις αναφερθήκατε σε μικρό άρθρο σας) ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ στην Κω, και εδρεύει μόνον στη Ρόδο.
Θέλω να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία, με αγανάκτηση, και να κάνω το σχόλιό μου για την κατάντια του τόπου μας, γιατί δεν πάει άλλο.
Βρέθηκα στη Ρόδο και μετέφερα μαζί μου δικαιολογητικά συγγενικού προσώπου με αναπηρία, για να τα καταθέσω στην Επιτροπή. Αφού τα τηλέφωνα που είχα στη διάθεσή μου δεν απαντούσαν, πήρα ταξί και πήγα επιτόπου στο ΙΚΑ, στο τμήμα ΚΕΠΑ (Κέντρο Αποκατάστασης Αναπήρων) και η υπάλληλος στην υποδοχή μου λέει ότι ο αρμόδιος γιατρός για την παραλαβή των δικαιολογητικών δέχεται 11 με 12.30 και είναι κατόπιν ραντεβού.
Επιτρεπτό ραντεβού έχει στις 28/2/2012…
Κι εδώ κ. Ιωαννίδη αρχίζει η αγανάκτηση που φέρνει πολλά ερωτηματικά:
Η Κως, με 35.000 κατοίκους, δεν δικαιούται να έχει την Επιτροπή της για την παραλαβή των δικαιολογητικών των ανάπηρων, των πονεμένων ανθρώπων;
Η Κως δεν έχει επιστήμονες ικανούς να εξετάσουν και να αξιολογήσουν τον ασθενή; Και πρέπει ο ανάπηρος ή σωματικά ή πνευματικά, να πληρώνει και να ταξιδεύεις τη Ρόδο!...
α) Για κατάθεση δικαιολογητικών μετά από 3 μήνες.
β) Ποιος ξέρει πότε θα ειδοποιηθεί για εξέταση με ποσό 100 ευρώ τουλάχιστον το άτομο, πλοίο, ταξί, καφέ.
Δεν το δέχομαι για τον τόπο μου. Και θα παρακαλέσω τον κάθε υπεύθυνο, και όσοι μπορούμε, να κινηθεί η διαδικασία προς κάθε υπεύθυνο να επαναλειτουργήσει η καταργηθείσα Επιτροπή.

No comments: