Tuesday 27 September 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ


Λάθος η επιλογή της Σκάλας του Πολεμικού
για το μόλο των κρουαζιερόπλοιων
ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ ΓΙΑ ΠΛΟΙΑ 300μ
.
Ο τουρισμός κρουαζιέρας και η ανάπτυξή του στη Κω, είναι μία στρατηγική επιλογή που συμβάλλει καθοριστικά στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, στην αύξηση των εισοδημάτων των τοπικών επιχειρήσεων και τελικά στην επωνυμία της Κω ως τουριστικού προορισμού.
Η συστηματική δουλειά που έγινε στο τομέα αυτό την περίοδο Κυρίτση από το ΔΛΤ Κω, για πρώτη φορά όχι μόνο σε τοπικό αλλά και σε πανελλήνιο επίπεδο, έχει ορατά αποτελέσματα με την ένταξη της Κω στα προγράμματα των μεγάλων εταιρειών του χώρου με τελευταίο παράδειγμα την ανακοίνωση της COSTA CRUISES για 10 προσεγγίσεις του πλοίου της COSTA ATLANTICA για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο του 2012.
ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΗΝ
MED CRUISE
Υποχρέωση όλων μας να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό γιατί, όπως όλοι γνωρίζουν, είναι πολύ δύσκολο να φτιάξεις ένα καλό όνομα ως προορισμός αλλά ταυτόχρονα πάρα πολύ εύκολο να το καταστρέψεις. Έτσι η εκκρεμότητα της πληρωμής της συμμετοχής του ΔΛΤ Κω στη MEDCRUISE που εξακολουθεί να υφίσταται, αποτελεί πραγματικό κίνδυνο για όλη αυτή την προσπάθεια.
Από την άλλη βλέπουμε, μέσω του τύπου, να διατυπώνονται προτάσεις για την κατασκευή μόλου χωρίς να έχει προηγηθεί ο σχεδιασμός που απαιτείται και που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των χρηστών αυτής της εγκατάστασης.
ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΛΥΣΗ
Αν η επιλογή της δημοτικής αρχής είναι η σκάλα του πολεμικού τότε μόνο ως πρόχειρη και αναποτελεσματική μπορεί να θεωρηθεί μιας που η απαίτηση για επαρκή χερσαίο χώρο, που είναι επιτακτική, δεν ικανοποιείται καθόλου.
ΦΘΗΝΗ – ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ
Μοναδική λύση που είναι πιο εύκολη, φτηνή και τελικά πιο αξιόπιστη είναι αυτή που προτάθηκε το 2008 και προβλέπει τη κατασκευή μικρής προβλήτας επί πασσάλων στην προέκταση του λιμανιού με κατεύθυνση Ανατολικά η οποία αντιμετωπίζει την προσέγγιση πλοίου μήκους 300 μ. και ταυτόχρονα επιτρέπει την εκμετάλλευση του χερσαίου χώρου που υπάρχει χωρίς να δημιουργούνται και ζητήματα με την ασφάλεια και την τήρηση του κώδικα ISPS.
ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ
Αυτό βέβαια μέχρι να δρομολογηθεί και να κατασκευαστεί το τεράστιας σημασίας έργο του Νέου Εμπορικού Λιμένα νήσου Κω που θα μας δώσει την ευκαιρία να μετατραπεί το υφιστάμενο λιμάνι σε αποκλειστικά τουριστικής χρήσης.
Μόνον έτσι θα μπορέσουμε να καθιερώσουμε τη Κω ως προορισμό κρουαζιέρας αποκομίζοντας, ως τοπική κοινωνία, τα οφέλη που δικαιούμαστε από την ανάπτυξη του τόπου.

No comments: