Wednesday 28 September 2011

ΚΑΡΔΑΜΕΝΑ: ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ


Ο καθένας κάνει ό,τι του γουστάρει
Για τη συνολική κατάσταση στην Καρδάμενα ήθελα να γράψω εδώ και κάμποσο καιρό, με αφορμή την αγανάχτηση που μου προκάλεσαν οι τραγικές περιγραφές φίλου καλού συμπατριώτη από τη Θεσ/νίκη, για όσα βίωσε ειδικά φέτος, στις διακοπές του εκεί, από το ατέλειωτο μπάχαλο.
- Ερχομαι κάθε χρόνο όλες μου τις διακοπές στην Καρδάμενα, μου λέει, αλλά με όσα συμβαίνουν εδώ, δεν θέλω να ξανάρθω κι ας έχω φτιάξει και το σπίτι μου στο νησί.
- Ο καθένας κάνει ό,τι του γουστάρει, αδιαφορώντας εάν υπάρχουν κανόνες και νόμοι, γιατί κανένας δεν ενδιαφέρεται για την τάξη στο χωριό!
Μου είπε και πολλά άλλα, τα οποία τώρα διασταυρώνω και από άλλον καλό φίλο, επαγγελματία του χωριού, που με διαβεβαιώνει ότι κυριολεκτικά όλα «έχουν ξεφύγει»!
Ξεκίνησε από τα μεγάλα ζητούμενα που αφορούν τον Βιολογικό και το Γήπεδο και προχώρησε στα της καλής συγκοινωνίας που θα ‘πρεπε να έχει το χωριό τόσο με τις γύρω μονάδες όσο και από την πόλη και το αερ/μιο, ώστε να βγάλει τους τουρίστες από τα ξεν/χεία τους και να κινήσουν κάπως την αγορά.
- Το χωριό, συνέχισε, θέλει ένα γενναίο «λίφτινγκ» γιατί δίνει την εικόνα γερασμένου τόπου, πέραν όλων των άλλων άναρχων συνθηκών στη λειτουργία του, εξαιτίας του ότι η Δημοτική Αστυνομία είναι ανύπαρκτη!
- Επιπλέον, τι απέγιναν τα έργα που είχε ξεκινήσει η προηγούμενη Δημ. Αρχή;
Γενικά, κατέληξε, είμαι απογοητευμένος που βλέπω την Καρδάμενα σε πλήρη εγκατάλειψη…

No comments: