Tuesday 17 January 2012

ΒΑΣΩ ΠΗ: Παραιτούμαι από το Δ.Σ. του Σβουρένειου γιατί αρνούμαι στο σχολείο χρήματα από δικαστική διαμάχη

Με μεγάλη μου λύπη ανακοινώνω την παραίτηση μου από το Δ.Σ του συλλόγου γονέων και φίλων του Σβουρένειου Ειδικού σχολείου. Είναι μια πραγματικά δύσκολη απόφαση, που όμως είμαι υποχρεωμένη να πάρω για να είμαι συνεπής και με τις αρχές μου, αλλά και με τον λόγο για τον οποίο υπάρχει ο σύλλογος αυτός. Ένας σύλλογος που από αγάπη και μόνο για τα παιδιά με αναπηρία, δίνει καθημερινά τον αγώνα της συνέχειας της λειτουργίας ενός Σχολείου που τιμάει την τοπική μας κοινωνία. Ένας αγώνας που δεν είναι πάντα εύκολος. Θεωρώ όμως ότι, δεν μπορούμε να δεχτούμε χρήματα που προέρχονται από δικαστική διαμάχη, όπως έπραξε προς τιμή του και ο Μητροπολίτης , και ας γνωρίζω πολύ καλά ως ταμίας, πόσο απαραίτητο είναι αυτό το ποσό για την συνέχιση του έργου του συλλόγου. Όμως χρήματα που προέρχονται από προσωπικές αντιδικίες , και γνωρίζοντας πόσο δύσκολο είναι για έναν τρίτεκνο οικογενειάρχη αυτή την περίοδο να καταβάλει ένα τέτοιο ποσό, αρνούμαι να τα δεχτώ ως προσφορά αγάπης . Επιπλέον αισθάνομαι ενοχλημένη με τον τρόπο που δημοσιοποιήθηκε η πρόθεση της δωρεάς αυτής, την στιγμή που οι περισσότεροι συμπολίτες μας καθημερινά ταπεινά και αθόρυβα, στηρίζουν τις προσπάθειες όλων όσων από ανιδιοτέλεια και μόνο, βρίσκονται δίπλα σε αυτούς που έχουν ανάγκη. Τέλος δηλώνω ότι με αυτή την παραίτηση φεύγω απλώς από μέλος του Δ.Σ. και όχι από τον σύλλογο τον οποίο θα συνεχίσω να νοιάζομαι και να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις!

No comments: